Selasa, 6 Disember 2011

Bila nak habis ye ?

Assalamualaikum semua.... Hari ni, dah 35 hari ayu berpantang.... Tadi dah pergi ofis... biasalah, ayu kalau pergi ofis memang bawa anak-anak kan.... Tapi sekarang musim cuti sekolah, jadi, ayu cuma bawa baby je, yang lain duduk di rumah dengan kakaknya. Dah siap di masakkan awal pagi lagi.

Aduh, letih. Yelah, lain anak lain ragamnya. Baby yang baru ni, Maisarah, amatlah sangat manjanya, (bongsu kot), tak boleh lama ditinggal, menangis saja. Kalau jenis nangis ala-ala romantik tak apalah kan, tapi, ni jenis terus nyanyi lagu rock aje. Terperanjat terus mama ni. Kelam kabut jadinya bila dengar suara dia menangis. Bila masuk ofis, kepala jadi 'mengong', dan tak tau nak buat apa dulu. Makan pun ala-ala orang diet. Padahal lapar sangat.

Sarapan Nesvita pukul 10.30 pg. Nasi lemak yang di bawa buat bekalan makan tengahari dapat dimakan 5-6 suap aje, itu pun pukul 4.00 ptg. Melayan Maisarah dan cuba mengatur kerja yang tak tahu mana satu nak buat tu....Semoga hari esok kan berjalan dengan jayanya.

inilah maisarah

Semoga semua ni tidak menghalang saya aktif semula berblog! Tak sabar nak habis pantang !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Apa kata anda....

Bisnes merudum, tapi nak hati kekal bahagia, mampukah ?

Macam mana kita nak kekal rasa bahagia dengan keadaan bisnes tak menentu, lebih lagi musim pandemic ni? CA nak share cara nak rasa bahagia w...

PENAFIAN

Blog ini adalah tempat saya mencurahkan pendapat dan tidak berpihak atau menentang mana mana pihak samada dalam atau luar negara.

Blog ini hanyalah tempat saya berkongsi cerita dan memberi buah fikiran dalam perkara-perkara yang saya suka.

Jadi, tiada sesiapa berhak untuk menuntu sebarang gantirugi daripada saya kerana saya tidak berkaitan dengan mana-mana badan kerajaan atau bukan kerajaan.

Saya juga berhak mempromosi produk jualan saya yang mana ia adalah milik syarikat saya sendiri.

Terima kasih.