Wednesday, July 20, 2011

MAAF YER ..!

Salam semua... semoga hari-hari yang dilalui semakin banyak memberikan impak positif dalam diri kita semua.... Maniskna kurma itu...! Hahahaha Sepah punya demam tempias sikit....

Ok, maaf lah. Puan ayu tersangat lah sibuk melayan tugas seharian sehingga tak sempat nak menjenguk blog kawan-kawan dan blog sendiri juga ! Habis blog ni, dah macam rumah tinggal... tapi yang buat saya terharu, ada juga orang menjengah blog ini walaupun dah sebulan tuan rumah sendiri tak masuk !

Ok, petnag sikit nanti, saya akan buat entri untuk makanan yer. tengah refresh balik otak ni..... jangan merapu pulak,nanti, orang singgah sini, bukan jadi tenang, tapi jadi bengang ! Ok, nanati saya sambung celoteh ye....

Salam sayang semua.....

3 jiwa yang tenang:

  1. selamat kembali ayu..ye la kita duk bz selesaikan hal masing2..keluarga lebih diutamakan ayu..ada masa lapang kita dapat jumpa lg di alam maya nih..kakNo pun dh lama gak tak jenguk ayu..maafkan kakNo ye..

    ReplyDelete
  2. halila : terima kasih lah sesangat..... terharu pulak... yelah... sejak 3-4 bulan nih, bz betul rasanya... curi2 masa je berblog nih...

    k no : sama la kita.... saya ni, bukan setakt family, kerja lg, bertimbun rasa.... mana sempatlah k no ye, tp, sy takkan lupa rakan1 dam dunia it ni... insya Allah....

    ReplyDelete

Apa kata anda....