Thursday, May 26, 2011

Soalan yang mintak dimarah......

Ada beberapa jenis soalan yang saya cukup malas nak jawab, antaranya :

1. Seorang ke ?

- dan waktu itu memang saya seorang diri. Biasanya saya jawab :
Tak lah, tak nampak ke ramai eskort keliling ni ? Tak nampak pendek umur

2. Tengah makan ke ?

-memang tengah makan. Jawapan peberet saya :
Tak lah, tengah main bola.....

3. Nak pergi kerja ?

-Dia tahu saya nak pergi kerja, tapi bertanya. Jawapan saya :
Tak lah. Nak tidor.

4. Tunggu bas ke ?


-memang sedang berdiri di perhentian bas. Jawapan saya :
Taklah, saja ambil angin.....

5. Marah ke ?

-Saya baru lepas marah  dia sebab mengacau. Jawapan saya :
Taklah, bahagia.....

6. Rasa apa air tu ?

-Dia nampak saya minum air tembikai. Jawapan saya :
Rasa durian...

Banyak lagilah.....

Kesimpulannya, benda yang dah nampak jelas, tak payahlah tanya...... menyakitkan hati orang aje........

p/s : saja buat entri ringan2......... nak menaip, tapi topik yang nak dikupas belum habis disemak lagi....

2 jiwa yang tenang:

  1. hai..tgh bace komen ke..
    jgn mara ye kak..
    ahax..:D

    ReplyDelete
  2. budak ni memang carik pasal nih...... hehe

    ReplyDelete

Apa kata anda....