Monday, March 7, 2011

MAAF YE SEMUA !

Saya pening kepala.........tekak rasa mual sangat-sangat.......perut pun rasa semacam......kadang-kadang macam nak muntah....period bulan lepas pun tidak menjelma...... adakah itu tandanya .....? Kalau benar bagai di sangka... alhamdulillah.......

Kenapa minta maaf ? Sebab....... sangat sibuk dengan kerja dan melayan rasa tekak dan pening kepala ni, mana yang sempat je saya melawat.....dah seminggu lebih saya tak tengok blog sangat... entri memang ada, tapi nak berjalan ke "rumah" kawan2 semua, tak sempat dan tak larat.....

Kepada pemenang contest hari tu.... maaf lah ye, hadiah anda semua dah siap dibungkus, tapi tak terpos2, kenderaan saya tak siap lagi, cik abang pula nak bekejar ke banyak tempat dan urusan...... tak sempat nak ke pejabat pos... jangan risau...... hadiah tu tak siapa berani usik... heehehe.....

Semoga semua rakan-rakan di dunia maya ni sihat selalu dan sentiasa dalam rahmat ALLAH hendaknya.... Assalamualaikum.....

7 jiwa yang tenang:

  1. woo ptot la dok tggu2,tak smpai lg.hehe..take care ok!Klu ya Alhamdulillah..Congrate in advance.hehe..

    ReplyDelete
  2. puan kutu: huhuhu...kesiannya... sabar menanti ye....

    k no : tq k no...

    ReplyDelete
  3. wahh.. tahniah akak...

    hurmm, tak sempat join contest akak.. T.T

    ReplyDelete
  4. kalo benar - tahniah ayu!
    jaga diri baik2 ye...

    ReplyDelete

Apa kata anda....