Thursday, March 10, 2011

20 soalan menguji minda.....(ye ke?)

Dalam keadaan pening kepala yang tak habis-habis, lebih menggila lagi bila lapar, mulalah rasa loya, perut berbunyi-bunyi, nak minta di isi......tiba-tiba, satu pesanan tiba di kotak jerit saya, ada tag katanya....dari PUAN KUTU, ye, saya telah di tag... Mula-mula nak buat besok-besok ke... tapi selepas sibuk satu hari dan x sempat nak buat entri, jadi inilah entri saya hari ini....... Saya kena jawab 20 SOALAN MENGUJI MINDA........

Kalau tak ada kerja, bacalah ye......

1. Adakah anda rasa anda hot??
Hot ? Mestilah...! Di mata suami je... bg saya, saya biasa2 je...

2. Upload gambar wallpaper/pic anda guna sekarang
Wallpaper pc ke, hp ? semua gambar ank akk......

3. Cerita pasal gambar
gambar anak-anak yang disayangi....

4. Bila kali terakhir makan ayam?
3 ari lepas kot, makan nasik ayam.....

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
duduk renggang-renggang......bertambah sayang......

6. Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
makan keropok, mengisi perut ini memang penting.....

7. Selain name sendiri, anda dipanggil ape?
Mama...

8. Tag 8 orang

9. Siapakah no 1 anda?
Akak yang paling rajin mengomen entri saya

10. Katakan sesuatu tentang no 5
Baru je kenal dia ni......baru beberapa hari.....

11. Orang no 3 berhubungan dengan siapa?
Dengan suami saya, hehehehe (anak saya la tu..)

12. Bagaimana pula no 4?
nama dia mengingatkan saya cerita filipina dan ayam masak ungkep...hehehe

13. Pesanan buat no 6?
Buat eh serol...oleh kerana ko dah tag msu, ini tag buat ko pula.....

14. Kata-kata cinta buat no 2?
cinta itu tak perlu dicari....ia akan hadir diwaktu yg tak disangka2...(ni nasihat je tau, tanpa niat lain...)

15. Adakah no 7 dan no 8 mempunyai persamaan?
ada, mereka ada blog...

16. Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang no 1
dia orang semenanjung
dia tak duduk semenanjung
dia teringin nak balik semenanjung
Rasanya rumah dia tak ada anjung
Dia tak kisah rumah dia ada anjung ke tak.... 

(betul tak k no?)

17. Persamaan antara kambing dan lembu?
Kaki empat

18. Perasaan ketika jawab tag ni?
Tak ada perasaan...yg pasti masih lapar walaupun keropok dah nk abis....

19. Adakah anda tahu Rizman itu sengal?
Owh...ingatkan Rizman tu nama orang......

20. Gay or les?
Dah melahirkan 3 anak sediri dan bahgia disamping suami dan anak-anak nya juga, boleh faham tak ?

Jadi, kepada mereka yang dah di tag, sila jalankan tanggungjawab anda.... kalau dah pernah buat task ni, sila tingglkan link anda...saya nak buat spotcheck...hehehe...nak baca lah....

7 jiwa yang tenang:

  1. hahaha..
    ingat kan ape yang menguji minda sangat tadi..rupanya tag.. ;)

    entri terbaru : Cara Membuat Tab Menu

    ReplyDelete
  2. ops sory..tlup aplak tgh mabuk2,klu tak tag org len jer.btw tenkiu..buat jugak kan..hehe

    ReplyDelete
  3. banyak nyer follower moksu..hahah
    ramai peminat nie

    ReplyDelete
  4. mana de ramai serol.... org lain tu lg la ramai... ni pun kira ok la....pemina? cehh...pemlawat lah.... siapalah moksu kau ni.... huhuhu...

    ReplyDelete
  5. hehehe tang no1 tu nak ketawa..cayang ayu hehe..

    ok nnt kakNo senang2 kakNo buat entri ni pla ya..terima kasih banyak2 ayu...mungkin hari ISNIN kot sbb skang duk berebut ngan Abang nak wat assignment dia yg berlambak tu..ni Abang duk zzzz sempat la pinjam jap hehe...letih beno nampaknya..maklumla org tua sambung belajar balik..

    ReplyDelete
  6. ha..ha jawapan yg sempoi & best

    ReplyDelete

Apa kata anda....