Tuesday, February 8, 2011

PERHATIAN : KEPADA PEMENANG GA : Saya nak Novel tu!



Salam semua. Kepada pemenang GA: SAYA NAK NOVEL TU, saya minta maaf sebab lambat pos, maklumlah, cuti panjang kan...... Bungkus dah lama dah, tapi tak sempat2 ke pejabat pos. Pagi tadi saya baru poskan, jadi kat bawah ni ada saya berikan no airbill pos laju tu. Kalau nak cek sendiri, esok boleh cek melalui pos laju ok ?


http://publicitypublic.blogspot.com/ (EN 449773001 MY)
http://thetrulyamalina.blogspot.com/ (EN 449773085 MY)
http://anorahsrainbow.blogspot.com/ (EN 449773046 MY)
http://ceritacintayna.blogspot.com/  (EN EN 449773077 MY)
http://puannina.blogspot.com/  (EN 449773063 MY)
http://dhatieku.blogspot.com/ (EN 449773050 MY)
http://mamiuyuncontest.blogspot.com/ (EN 449773032 MY)
http://openureyenseemebyurheart.blogspot.com/ (EN 449772995 MY)
http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/ (EN 449772981 MY)


SELAMAT MEMBACA KEPADA SEMUA !

5 jiwa yang tenang:

  1. huhu..yna menunggu jugak lah..awat nya novel tak sampai2. dah pikir banjir je..huhu

    ReplyDelete
  2. Fadzillah: welcome...

    yna : hehehe....sorri yer, leka bercuti...hehe

    ReplyDelete
  3. ayu...
    buku dah sampai...
    dekat noh kita ni...
    orang poslaju cakap...
    barang pegi x jauh pun...
    dari senai ke senai jugak...
    =)

    ReplyDelete

Apa kata anda....