Thursday, February 17, 2011

Pak Arab kecek kelate

Selamak pagi. Saya nak share klip nih....... tak nak cerita apa-apa.... Kamu semua tengok la ye.....

4 jiwa yang tenang:

  1. Already follow u back. thanx. nak tanya baby awk 11 feb tahun bila?

    ReplyDelete
  2. Pak arab ni bergaul dengan pelajar2 kelanatan yang belajar kat sana, dia pun ada datang m'sia mengajar kan

    ReplyDelete
  3. ye, dia memang bagus, seronok saya tengok...

    ReplyDelete
  4. kuat pengaruh kelantan ni, sebab ke mana2 mesti kekalkan identiti dorang, hatta orang arab pun terikut2 dorang. apatah lagi kalau kita yang melayu ni duk bergaul, pergi negeri kelantan sendiri

    ReplyDelete

Apa kata anda....