Friday, January 28, 2011

PERHATIAN : GA : Saya nak Novel tu! DAH TAMAT!

OK, alhamdulillah, banyak sambutan pulak.... dah habis dah semua 11 novel saya di chop oleh pembaca2 novel. Saya akan poskan pada hari isnin ye. jadi siapa yang belum berikan alamat, nama penuh dan no tel, sila emailkan ke ayurashidah@gmail.com

Yang mana tidak berjaya, lain kali saya buat GA lagi eh!

List name yang berjaya :


http://publicitypublic.blogspot.com/
http://thetrulyamalina.blogspot.com/
http://anorahsrainbow.blogspot.com/
http://ceritacintayna.blogspot.com/
http://puannina.blogspot.com/
http://dhatieku.blogspot.com/
http://mamiuyuncontest.blogspot.com/


Terima kasih semua kerana sudi menyertai ye... 


(sorry lambat keluarkan list sebb bz sangat hari ni...)

14 jiwa yang tenang:

  1. Sape je yang berjaya?
    Tak bagitau pun nama..
    Huhu..

    ReplyDelete
  2. Terima kasih kak..
    Tak perasan komen akak kat entry tu..
    Thanx..

    ReplyDelete
  3. laku novel ayu hari ni.tak sempat nak nengok kali ke2.semua org dah cop

    ReplyDelete
  4. Lea : tu la pasal....tak menang tangan dah ni...huhu

    ReplyDelete
  5. terima kasih banyak2 ye..
    da send detail..^^

    ReplyDelete
  6. eh eh..
    apsal aku sorang jek laki ni..
    malu pulak..
    hee

    ReplyDelete
  7. en. api, tula pasal, sorg je laki, sy ingat awk pompuan, tu yg salah pantun tadi, hehe

    ReplyDelete

Apa kata anda....