Friday, January 28, 2011

PEMENANG RM 50.00 !!

Seperti yang saya janjikan, bila followers saya memcecah 50 orang, saya akan hadiahkan RM 50.00 untuk penyumbang trafik terbanyak.

(Sekarang followers dah 62.....terlewat, sebab terlalu sibuk.) 

Ini adalah contoh.....

Penerima RM 50.00 ini ialah 


dan saya amat berterima kasih kepada semua followers saya........

Blog saya yang tak seberapa ni, ada juga yang membaca........

Berikut adalah bukti2nya :




Saya sebenarnya betul-betul tak sangka ada orang baca blog saya...(dah berapa kali ulang ayat ni?) Tapi, kalau boleh, datang lah lagi.... 

Kalau boleh, nak blogwalking hari2 kat "rumah" anda semua, tp, yg mana sempat, saya singgah la ye.......

Kepada Puan Mona lea, sila email (ayurashidah@gmail.com) saya selepas dapat tahu ye, saya nak tanya, awak nak top up ke, transfer to bank? (boleh ke tanya open2 macam ni? tp saya dah tanya dah.....hehehe)

Sayang semua followers saya! (baru 62 followers dah gelabah! huhuhu)

5 jiwa yang tenang:

  1. WAH..napa lar bkn sya yg dpt..huhu...

    ReplyDelete
  2. aik.hehehe.betul ke ni? la...tak terpikir pun nak dapat 50.00 ni. Tranfer je ayu ke akan maybank 111114135378 MONALEA ISMAIL.Nak topup saya guna line.Thanks ye.Tak sangkalah pulak

    ReplyDelete
  3. Pricess : lain kali leh dapat, rerajin le ke sini, hehehe....

    ReplyDelete
  4. Lea: Wahhh...cantikla no akaun dia...sy dah transfer ye..

    ReplyDelete
  5. tq ayu.buat terkejut le je. hehehe

    ReplyDelete

Apa kata anda....