Friday, January 28, 2011

GA : Saya nak Novel tu!

Ini ialah Sticky Post. Sila scroll ke bawah untuk entri baru. Terima kasih.



Saya dengan murah hati nak bagi kepada sesiapa yang berminat dengan novel-novel di atas. Semua novel tu dah lama dalam simpanan saya, dan masih elok lagi. Cuma kertasnya dah kekuning-kuningan. Jadi siapa cepat, dia dapat, tak kisahlah satu orang nak 1 je ke, nak 3 ke, nak semua ke....saya akan poskan secara percuma ke pintu rumah anda...! Saya dah tak larat nak simpan novel. Banyak lagi yang lain, tapi entah ke mana-mana, di pinjam orang, tapi buat harta....

Ok : novel yang ada di dalam gambar:
(saya dah update, yang dah di booked sy dah marked ye)
  1. Sidney Sheldon :  The Best Laid Plans
  2. Ahadiat Akashah : Lagenda Budak Setan (Katerina n kasyah orang tak pulangkan!)
  3. Lamia Aimal : Waja
  4. Norhayati Berahim : Sentuhan Kasih
  5. John Norafizan : Sempadan Tanpa Seri
  6. Aziz Afkar : Putik
  7. Waris : Maharam Mahat
  8. Sidney Sheldon : If Tomorrow Comes
  9. Danielle Steele : Mirror Image
  10. Liana Afiera Malik : Bukan Puteri Lindungan Bulan (Ada tertulis "madah berhelah' rekaan sendiri sikit kat muka depan, hehe)
  11. Liana Afiera Malik : Janji Asilla (tak nampak kat gambar, dah buat entri baru perasan)
Okay, tapi ada syarat dia, 
  1. Anda kena buat satu entri bertajuk "GA : Saya nak novel tu ! " 
  2. Letakkan imej novel2 kat atas tu di dalam entri anda
  3. Masukkan novel yang anda mahukan.
  4. Letakkan link blog ini (http://ayurashidah.blogspot.com)
  5. Tinggalkan link entri anda di ruangan komen entri ini.
Tidak ada dateline! Konsep, siapa cepat, dia dapat!

Semua novel tu saya sayang. Tapi simpan pun dah tak sempat nak ulang baca. Jadi, selamat mencuba ! Itu saja. Nak tag kawan-kawan ke tak, terpulang......Ok....! BABAI

24 jiwa yang tenang:

  1. http://publicitypublic.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-itu.html

    nasib baik terbaca..^^

    ReplyDelete
  2. nahh, saya pun join tau. harap harap dapat la ye :)
    http://thetrulyamalina.blogspot.com/2011/01/saya-nak-novel-tu-bole.html

    ReplyDelete
  3. APi: ok, 4 novels itu milik awak ye!

    Melly : LBS itu akan sampai ke tangan awak ok!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. http://anorahsrainbow.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-tu.html

    nie..hope dapat lah kan??

    ReplyDelete
  6. http://ceritacintayna.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-tu.html
    aku nak novel tu...nak jugak!

    ReplyDelete
  7. http://puannina.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-tu.html

    ReplyDelete
  8. shidney sheldon..bagi dua2 boleh??hahahaah
    kalau tak,salah satu pon tak pe...

    ReplyDelete
  9. sidney sheldon tu jd rebutan laks, sy bagi satu pad pn nina, n satu lg pada amira k?

    (sib baik ada 2)

    ReplyDelete
  10. http://dhatieku.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel.html

    ReplyDelete
  11. boleh2..^^..cane nak hantar nie??:DDDD

    ReplyDelete
  12. Harap ada rezeki..

    http://mamiuyuncontest.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-tu.html

    TQ

    ReplyDelete
  13. saya pon nak join gak..!!! hope dapat la sume novel 2.. hik9..
    http://openureyenseemebyurheart.blogspot.com/2011/01/cik-ida-nak-sume-novel-2.html

    ReplyDelete
  14. saya join...

    id : Fadzillah Kamarudin

    http://fadzillah-kamarudin.blogspot.com/2011/01/saya-nak-novel-tu.html

    ReplyDelete
  15. iOlss nk novel tu!!
    http://azmihamdan.blogspot.com/2011/01/ga-saya-nak-novel-tu.html

    ReplyDelete
  16. maaf kepada semua yang terlewat....novel dah habis di tempah! saya tak dapat mak puaskan hati semua ye, maaf...lain kali kalau ada lagi, cuba lagi ye!

    ReplyDelete
  17. thanz ye..um yna bagi email n no fon kat inbox fb tau..

    ReplyDelete
  18. sampai 4 dapat ke aku..
    adeh..
    salah satu dah la..
    tamak betol aku ni..
    anyway thanxz ea..

    ReplyDelete

Apa kata anda....